Sångtexterna hade fastnat endå :)

Torsdag 5 maj
Asså jag har nått fel denna vecka. Vaknar tidigt men somnar om och håller på att försova mig -.-
När jag vaknade andra gången imorse var det för att Cassu ringde och undrade om jag skulle komma och äta men då låg jag ennu och sov.. Haha. Svarade flummigt för visste inte något, inte vad klockan var och inget :P
Så var det att fixa sig snabbt men äta i skolan hann jag inte med men till matematiklektionen i varje fall :) Vi fick ut förhöret och det hade gått helt okej. Inte jättebra men kolla vad läraren hade skrivit :D

Hihi. (Siffrorna motsvarar poängen per uppgift)

Sen två timmar geografi. Om massa olika jordbrukstyper och sånt. Sista timmarna musik. Skitskoj timmar!
Vi började med att skriva sångtexterna och jag kunde dem! Sen fick vi höra några musikalpresentationer och tillsist sjöng vi sångerna vi hade till läxa :)
Fick höra två sjukt bra låtar. Ena var Sum 41 -With Me och den andra ska jag strax lägga upp här :)
Gick till stan med Katten efter skolan och vi strosade planlöst omkring utan mål :P Eftersom Katten skulle till brankis senare men så stack hon iväg så jag gick till lägenheten där mamma var. Vi for hem rätt fort och sen dess har jag inte gjort särskillt mycket vettigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0