Snart är sommarlovet här :)

Imorgon kvar sen är även denna skolvecka slut. På måndagen har jag biologiprov som jag måste plugga massa till på helgen. Dessutom ska kom recensionen lämnas in på måndagen eller senast tisdagen. Tisdagen är valig dag (typ, vi har studieplanering där också men det borde inte ta så länge) men på onsdagen börjar provveckan. Har inget prov, ingen utgivning och ingen förberädande så är ledig, samma sak på torsdagen och på fredagen har jag bara förberedande till provet vi har måndagen efter det. Så blir att plugga matematik, geografi och modersmål under nästa helg för att sen skriva dem måndag, tisdag och onsdag. Så var det slut på den perioden och då har vi bara chill på ängen och avslutning kvar innan sommarlovet inleds.
Så himla skönt :)

På tal om sommar tro jag att både solglasögonen och ena bikiniöverdelen har kommit från H&M så får det förmodligen på måndagen när Cassu har varit efter det :)<3

Tumblr_llaanfk1sj1qdgxjro1_500_large

Tumblr_llfxcsztf71qerlgqo1_500_large
Sommar och sol NU tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0