Stay positive when it feels like your life is falling apart

Even if it´s hard...

Söndag 29 maj
Läste på modersmålsprov när jag vaknade för visste att jag inte skulle ha någon som helst inspirationpluggat på geografi också när jag endå hade tid men orkade verkligen inte med det heller... senare... Hade helt rätt. Städat borde jag också gjort men det får bli någon annan dag :P Skulle jag varit smart skulle jag ha läst lite till geografiprovet också men det blev det inte heller något av... Lat eller dålit humör? Ne, både och faktist :P
Satt mest vi datorn, kollade på tv och sånt lamt :)
Läste ennu på det vi hade skrivit i häften till provet och sen ansåg jag mej vara klar. Så sen blev det gonatt.

Il_570xn.247118810_large
Så grymt fin! Älska!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, va coolt örhänge <3

Men va menar du med "Skulle jag varit smart skulle jag Lat eller dålit humör?":s

Haha :)

2011-05-31 @ 13:30:53
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0