Tre håltimmar i datasalen på grund av uselt väder :P

Tisdag 3 maj
Började åtta med två timmar geografi efter att varit riktigt nära att komma alldeles för sent eftersom klockan hade stannat. Men han och efter det satt jag i datasalen med Sara, mat och så satt jag i datasalen enda tills modersmålstimmen börjar. Nördade på weheartit och kollade på massa fina bilder :)
Efter skolan gick jag i stan med Katten en stund och sen till lägenheten. Vi for hem och jag packade ner lite saker så for vi till lägenheten igen och fick besök. En av mammas vänner och hennes hund :) Skitlöjlig hund :D Den klarade inte av att vara "själv" två sekunder utan stod hela tiden vid "mattes" ben och hoppade rakt upp i luften eftersom hon ville bli upplyften så när hon inte satt i "mattes" famn sto hon och hoppade..? :S
Resten av kvällen gick åt till att plugga på matematikförhöret och se på tv.

Ritade denna på modersmålstimme och en fjäder på mig men den blev skitliten :P

(Tagen från Saras blogg.. Sellan jag tar bilder från henne :P)


Men nu ska jag hoppa isäng och drömma massa fint enda tills jag är tvungen att stiga upp igen men börjar som vanligt på torsdagar först elva :) Däremot har jag två sånger jag borde kunna men det går inge bra för jag blandar ihop dem så får läsa igenom två-tre gånger nu och så imorgon innan timmen så ska det väl gå någorlunda :)
Gonatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0