Känns som att sommaren redan är här!

Tisdag 10 maj
Till skolan till åtta för att ha geografi och redan då var det varmt ute, efter de två lektionerna låg jag ute i gräset med Sara på vår håltimme i leggings och trodde jag skulle få värmeslag eller nått. Efter maten hade jag ju ennu två håltimmar så passade på att gå till lägenheten där mamma var så att hon skulle kunna köra hem mej och byta kläder eftersom jag ennu inte har några kläder där. Med shorts på kändes temperaturen betydligt mer uthärdlig, skönt till och med :) Modersmålslektion hade jag sist och när vi slutade stack vi in till stan, Katten och jag. Gick omkring som vanligt men så slutade Cassu också så hon kom med. Åt glass (eller Katten åt sin fjärde för idag... ;D) och satt bara där.
http://www.ingman.fi/public/ean/resize_lightbox/6413300204711.jpg

Så stack Cassu hem och senare feidade Katten eftersom två gubbar tycktes va intressantare än mej, så hon valde att hellre umgås med dem :( Mej störde det väl inte, gick omkring i värmen och sen lägenheten igen för att vänta på att få sjukts av mamma hem men det kom en gubbe dit, elektriker som skulle fixa något i vårt badrum och jag orkade inte vänta :P Gick istället en sväng genom stan där det var lite smådött men lite liv var det ju endå^^
...
Är skitirriterad på mej själv för att jag inte "gjorde"/"fixade" (eller vad man ska säga) en sak när jag hade bästa möjligheten ever utan sumpade chansen totalt... Men jaja, får hoppas chansen kommer igen en dag :) Hoppas kan man ju alltid^^
Sen gick jag hem. Lite väl varmt blev det väl, annars riktit skönt :)
Vispade nyss lite grädde som jag ska äta ikväll tillsammans med konserverade aprikoshalvor när jag kollar på tv^^
Känner mej ennu också som att jag vill ut och röra mej så funderar på en joggingrunda snart men det blir förmodligen bara en väldigt kort i så fall. Väntar bara att temperaturen ska sjunka ett par grader ennu så att det inte blir så jobbigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0