Ny tv :)

Fredag 13 maj
Fredagen den 13:de... Ska vara otur då men nejdå, riktigt bra dag faktist :)
Började klockan tio med en timme modersmål där vi finslipade lite på uppsatserna och lämnade in dem. Hann också börja skriva på min bokrecension. Sen biologi och så sista timmen, matematik. Gick skitfort och när jag slutade gick jag en sväng via stan för att sen snabbt springa iväg till lägenheten där vi åt och sen bar det av med mamma till citymarket för att köpa tv till lägenheten :)
Själv hittade jag ett par söta och dessutom billiga ballerinor och ett puder. Så åkte vi hem och jag installerade tv:n. Robin var en sväng och kollade lägenheten också. Stackarn körde helt fel till en början.. Haha, parkerade precis bakom någon random bil som han trodde var vår... fan vilka kusiner man har :D
Jag lyckades slutligen få igång tv:n. Jag är sjuukt teknisk av mej ;) Hihi.
Hemma satt jag här, kollade på tv och sånt men somnade redan vid halv tolv tror jag :O Vaknade igen etttiden så passade på att stäng av datorn så.. Huupst, somnade visst med den på :)
Somnade i och för sej om på direkten, hann knappt lägga ner huvudet på kudden kändes det som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0