we can make this last

Onsdag 18 maj
Förmodligen är jag knäpp i skallen men vaknade redan halv sju och kunde inte somna om :P Låg kvar till åtta halvslumrande men tröttnade på att försöka sova så steg upp och fixade mej istället. Gick genom stan och sen till skolan. Datorn en stund tills Katten och Cassu slutade, de hade då en håltimme så vi gick in till stan och gjorde ingenting :) Tillbaka till skolan för att äta. På modersmålstimmen var det elever från Mikkeli som berättade om sin stad (det är ett projekt vi har i skolan att visa har typ brevvänner uppe där och så har dom varit och hälsat på tidigare i år så nu var de deras tur att komma hit). Förstod förvånansvärt mycket men på matematiken var det en anna liten grupp som hade precentationen då hade man ju hört det redan så var lite trist men :) Vi räknade vidare när de var klara och hade sen sista timmarna biologi :)
Träffade Nette efter skolan och vi låg på ängen vid skolan, babblade och så var det väl lite av ett försök till att få lite sol också :D Men skitskönt var det att ligga där i värmen :)
Så gick vi in till stan fören hon skulle hem så då for jag me.
Mamma och pappa hämtade min säng hit till lägenheten så fick lov att städa lite, fy fan vad dammigt där var :S Blääk! :) Så packade jag ihop lite saker, kläder bland annat och vi kom hit.
Packade upp allt medan jag snackade med lite folk igen :) Och lyssnade på massa bra musik som jag blev tipsad om :)

Bland annat denna:

"If you can wait till I get home
Then I swear to you
That we can make this last"<3


Så blev det till slut att sov-inviga mitt rum^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0