Vaknar tidigare än tänkt alla dagar :S

Torsdag 19 maj
Hade klockan och ringa på halv tio
men vaknade långt innan dess så tydligen så fick jag inte sova ordentligt idag heller. Men jag var i och för sej pigg så kanske jag fått tillräckligt med sömn endå :D
Passade på att skriva några inlägg här som ni märkte samt babblade med lite folk :) Sen fick ja snabbt fixa mig och springa iväg till skolan i regnet för att hinna med de andra och äta.
Matematik, geograf och sist musik. Vi fick ut lite av de vi sysslar med under kursen och fick 8+ i ett arbete och 10 eller 10- i alla de sånger vi skulle kunna texten på så hoppas på en nia i betyget men det beror på hur min muntliga presentation gick så kan bara hoppas^^
Gick runt i stan med Sara och Katten en sväng. Sen hit :) Åt skitgod korvsoppa som mamma gjort och så väntade jag på att hon skulle skjutsa hem mej så jag skulle få duschar för här har vi just nu ingen silikon i kanterna i badrummet eftersom det ska göras nytt så här kan man inte duscha just nu :P
Så kom jag hit tillbaka för en stund sen men ska strax sova.

Tumblr_ll9nl4im3u1qdmrmlo1_500_large
Sjukt gulligt <3

Föresten... vissa har allt
ett jädrars temperament... :/ men det svider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0