A description of love

Fredag 20 maj
Sprang iväg till skolan lite före tio för att ha modersmål, sen biologi, prov på måndagen som sagt så detta var sista timmen biologi detta läsår :) Så matematik och efter det träffade jag Nette men hann inte vara med henne så länge eftersom vi skulle till Båsa. Hon kom med hem hit och vi snackade medan jag plockade ihop lite.
Såfort vi kom till Båsa bytte jag om för en joggingtur och sprang iväg men det gick inte alls bra... det var som att alla tankar tyngde ner mej. Men hjärna vägrade sluta tänka ens för en stund och med musik i öronen virrade jag bara bort mej till slut så efter att ha gett upp hoppet om en skön tur för att pausa tänkandet stängde musiken. Trots det ville mina ben inte springa. Stannade efter en och en halv kilometer ungefär för att varva med att gå. Fanns en mysig bäck som jag bara var tvungen att följa också. Såg massa grodor och fjärilar, mihihiii! <3
Tilbaka hemma kände jag men inte alls sådär skönt utmattad som man ska känna sej -.- Får hoppas det går bättre nästa gång :P Så låg jag på terassen och solade enda tills vi kom hem :)
Här har jag lyssnat på massa musik, funderat och lite sånt.

Och så en beskrivning på kärlek
http://data.whicdn.com/images/9473249/tumblr_lkmytwt86Y1qfgddmo1_500_large.jpg?1304602570

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0