Att kämpa vidare

Nu tänker jag bara skriva utan att tänka så mycke på vad eftersom jag verklligen behöver skriva av mej lite :P

Livet handlar om att försöka, att kämpa och att vissa att man vill! Och misslyckas? jo det gör man många gånger genom livet men då får man också erfarenheter som man kan ha användning för senare i livet. Om man inte lyckas då är det bara att försöka igen och kämpa hårdare tills man klarar det. Det handlar inte om att man alltid måste vara stark och klara sej ensam. Ingen klarar sig alldeles själv, alla behöver någon de kan lita på, snacka med och någon som finns där för en och älskar en utan att dömma.

Aldrig tappa hoppet, alltid kämpa vidare!
Någon säger att de inte tjänar något till att försöka när inget endå förändras men det gör det, om man verligen vill klarar man vad som helst. Och om någon man bryr sej om säger sej inte orka kämpa mer då vet man inte vad man ska göra. Går inte att göra mycket annat än att finnas där, visa att man verligen bryr sej och lyssna. Till slut kanske den fattar att allt kommer lösa sej med tiden bara man inte tappar hoppet och slutar kämpa.
Man kan förändras, då menar jag inte personligheten utan synen på livet, få perspektiv och få hoppet tillbaka.
Jag kommer alltid hoppas
, alltid.

Livet är svårt ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0