My yellow bikini

Måndag 23 maj
Höll på att försova mej (igen) men gjorde inte det :) Fixade mej och gick iväg till skolan.
Började med två timmar modersmål där vi berättade om böckerna vi läst. En annan hade läst samma bok och han började med att berätta så sku ja sen "ta över" mitt i men virrade bort mej helt så var tvungen att typ bara punkt för punkt läsa av mitt stöd-punkts-papper :P
Efter geografi var det dags för provet. Gick väl okej till en början men failade i sista uppgiften... Det var nämligen en a, b uppgift och jag var dum nog att inte läsa frågan ordentligt utan tog för givet att man skulle välja mellan endera a eller b -.- Där for åtminstone halva uppgiften åt skogen med andra ord. Får bara hoppas på att de andra gick bra då.
Sista timmen matematik sen for vi alla fyra hem till mej en stund för att sen sticka vidare in till stan.
Träffade på Robin också så vi hängde med honom och någå hans kaverin en stund :) Vissa tycks må hemst bra... Hahahhaha :D
Gick med Katten till lilla hembageriet för att vänta på att hon skulle slippa till brankis så är hon feida gick jag hem.
Testade bikinina som jag äntligen fick från H&M och solglasögonen hade kommit de också^^
Senare kollade jag på x-man 2 som kom på tv samtidigt som jag skrev nästan tre sidor på bokrecensionen.




Dålig bild men jag är totalförälskad i den gula! I Fuckin' love it<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0