Viktigt "PS." i detta inlägg ;)<3

Tisdag 24 maj
När jag skyndade till skolan imorse saktade en bil in bakom mej och en dörr flög upp utan att någon satt där, blev nästan lite skrämmd men det vara bara lilla Sara som tyckte jag skulle hoppa in och åka sista biten, thihii<3
Hade geografi en timme sen studieplanering där läsordningen för nästa år skulle fixas det sista på. På håltimmen satt vi ute på bänkarna utanför skolan där jag bland annat skrev klar min bokrecension :D
Efter maten stack jag med Katten mot stan och fick sällskap av Tony. Katten skulle feida mej för sin mamma, pyh :( Så Nette kom till stan :)<3 Vi sträckt runt med honom och så satt vi med lite folk utanför bussis. Fatta ungefär bara hälften av vad de sa på grund av mina utmärkta finskakunskaper... xD Men kul var det endå. Fick två "nya bästa vänner" också :D Haha^^ Men till klockan ett var jag tvungen att sticka tillbaka till skolan för att ha modersmål. 
Lämnade in uppsatserna och snackade om hur man bör svara på textkompetensuppgifterna.
For hem direkt för att packa det jag skulle ha med hit hem (eller ja... mitt andra hem :P) och for och träffade Nette m.fl. igen. Efter att ha sträckt omkring lite och också träffat Katten och Cassu gick vi hem till Nette. Hon målade på en skitfin tavla hon håller på med medan vi snackade och kollade tv. Fick sjuts hem när de for och handlade så behövde inte gå^^
Har suttit här mest sen jag kom hem.

Och föresten... alltid får man veta något nytt... ibland även sånt man inte riktigt vill veta.. eller snarare sånt man inte vill tro är sant :/

PS.
Ett STOOOORT grattis till gulligaste sötnosen Katten som fyller 17 år idag :)<3 Puss på dej! Love you<3

Fiiiinis<3


Kommentarer
Postat av: katten

nemen TACK! Älskar dej också!<33 ps. förskräcklig bild ;)

2011-05-25 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0