Helgen

På lördagen var vi som sagt till något loppis och jag hittade faktist en t-skjorta. Mamma for på jobb och jag åkte med Api och Disa till Ekenäs där vi gick i lite affärer, Lindex, Seppälä m.fl.
Tillbaka i Karis passade vi på att vara lite onyttiga så åkte till Hesburger för att äta lite. Mätt gick jag sen hem och städade och lite sånt. Så satt jag på datorn resten av kvällen, sorterade en hel hög med bilder och sånt :)



Söndag 22 maj
Hela dagen gick i princip åt till att läsa till biologiprov. Där mitt på dagen drog mamma med mej till mofa också så där var vi en stund. Fota en del och hjälpte mamma skära rabarber x) Sen hem igen och läsa klart. Kändes som jag kunde det någorlunda i varje fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0