Rökt abborre<3

Vad skulle du säga
om du visste att jag var kär?
Kär i just dej?
Även fast jag kanske inte borde...
Och även fast du kanske inte bryr dej.
Inte ett dugg.
Jag vill fråga men vågar inte.
Är rädd för svaret.
Eller att inte få ett svar alls.


Onsdag 25 maj
Blev inget Båsa för min del. Det var blåsigt och dessutom for hon så tidigt så skulle förmodligen endå inte hunnit träffa Ela eftersom hon inte kommit hem från skolan då ennu. For till stan istället. Träffade Nette :) Vi hängde med Robin en stund men han stack helt plötsligt så då gick vi bara omkring lite. For hem till henne sen, kollade på tv, snackade och åt sjukt god rökt abborre som de fiskat upp i helgen. Mumms!<3
Via lägenheten och sen hem. Snackat med söta människor (<3),  kollat på tv, lyssnar på musik och annat sånt :)

Imorgon måste jag rycka upp mej :P Ska nämligen träffa mina sötnosar tror jag :D Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0