En morgon med OC :D

Lördag 28 maj
Vi steg upp ganska tidigt men gick sen och kollade på OC. Äger så<3 Men fjärde säsongen är inte lika bra eftersom Marissa inte är med mera :(
Nette for hem och jag gick till abc. Vidare in till stan. Fick höra att jag gick för fort var femte minut :P
Gick omkring där men det var kallt och tråkit dessutom skulle jag snart blivit feidad så stack till lägenheten istället.
Hade inte fått mycket sömn inatt så såfort jag lade huvet på kudden somnade jag :P
Sov några timmar och gick sen hem hit igen.. Haha, vettigt liv :D
Har mest suttit här och babblat med skojiga människor. Nette och Robin bland annat :)

Tumblr_llx7h8xm5d1qh66mro1_400_large
And a true friend is what I need right now :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0