Provläsning...

Måndag 30 maj
Till skolan klockan åtta för att skriva modersmålsprov. Tycker det gick helt okej endå :) Så förberedande till geografiprovet imorgon.
Jag och Cassu gick sen till lägenheten och låg och snackade och kollade på tv. Katten kom dit hon också en stund senare. Så rände jag omkring hit och dit med mamma, kollade på skor bland annat men hittade inga. Borde väl ha satsat på att läsa på provet istället. När jag kom hem läste jag några kapitel men somnade.. huuups xD
Vaknade och läste hälften, tog en paus och åt pannkakor, nomnom, men fortsatte sen. Nu ska jag bara gå igenom häftet en gång så är jag klar och får bara hoppas på att det går bra :D
Borde göra ett övningsprov i matematik men råppla ner något bara lite snabbt :P

Vädret idag var faktist mycket bättre än de senaste dagarna så nu får man bara hoppas att det fortsätter på samma vis :)

Sommar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0