Burned...

Tisdag 31 maj
Skrev geografiprov och kändes som jag skrev i evigheter så får bara hoppas på bra vitsord :D
Så fick vi ut modersmålsprovet och jag fick 8- så är hel nöjd :) I bokrapporten fick jagså tycker att hon skulle kunna höja.. Haha det kommer hon absolut inte göra men jag tycker endå det :)
Förberedande till matematiken och sen stack vi ut och lade oss på ängen i solan. Sara stack nästan direkt men så kom Ela och hennes vän Robin dit. Dom mår inte bra, kastar dricka på varann och jagar varann..? haha :D
Jag, Katten och Ela stack till lägenheten och sen kom jag hem. Gick ut på terassen och pluggade matematik. Låg tydligen alldeles för stilla för nu har jag världens fulaste "halva benet brunt andra halvan vitt"... Man ser verkligen var det ändrar -.- Brännt magen har jag också lyckats med. Fy fan solen måste varit stark idag :S Som tur var hade jag vett nog att smörja näsan och lite på kinderna åtminstone så ansiktet är inte brännt.
När jag läst/gått igenom nästan hela boken började jag städa lite eftersom Api kom hit sen.
Just var jag i duschen (stack sjukt mycket på min stackars mage... :P) och nu ska jag bara snabbt bläddra igenom lite regler till imorgon ennu innan det blir att sova. Så skönt att det är sista provet för detta läsår imorgon och senare på dagen åker vi förmodligen till Båsa.


Denna bild lade Sara in på facebook idag. Hmm... Där ser jag blek ut.. undrar hur jag ser ut imorgon... :S

Gonatt, dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0