Vappenfirandet^^

Lördag 30 april
Vi vaknade alla rätt tidigt men låg och drog oss några år :) Åt morgonmål och städade upp allt där sen såg vi på något vi först trodde var en skräckfilm men var mer en thriller. Mamma kom och hämtade oss runt tvåtiden och vi stack in via stan för att handla lite :) Köpte kyckling eftersom jag fick lust att göra kycklingsallad och så lite annat smått.
Vi körde hem Sara och Cassu till Sara och sen for jag hem och fixde lite innan Ela kom hit. Vi åt men det blev ingen broilersallad för mamma hade fixat något annat så det blev aldrig av :D
Vi slöade och gjorde oss klara så bar det av till tågstationen för att åka med tio över sjuans tåg men det jävla tåget blev massa försenat så klockan hann närma sig åtta fören vi var framme.
Gick först till Cassu för att sticka på toa och så drog vi med henne och stack till Stallörs och gick omkring där lite. Skojit folk finns det åtminstone :)
I korthet kan man säga att kvällen bestod av fulla, glada, ledsna, förvirrade, hyperaktiva, påträngande, roliga människor (går ju inte att förneka att en del är rätt söta också ;D) och självklart mycket mer :D
Vi hade en kul kväll med massa olika folk. (Vissa beter sig himla underligt, som att de inte vet vad de vill men då är det väl bara att tycka lite synd om dem antar jag :P)
Runt tolv-halv ett satt vi vid en kiosk och frös och babblade. Skitkul! Men jag snackade nog lite väl mycket... haha gör de annars också juh och då var jag dessutom trött, frysande, lite nervös och hade dessutom druckit lite (extremt löjlit lite men endå :P) så hoppas de som hörde mej var såpass fulla så de har glömmt allt nu :D
Fick pappa tvingad att hämta oss vid ett. Trodde inte han skulle gå med på att komma så sent men han var väl på gott humör kanske :)
Hemma var det att tvätta ansiktet och kolla lite på datorn snabbt sen somnade jag direkt vilket jag tror att Ela också gjorde :)
Tack alla för en sjukt bra kväll :)<3

(Halvlångt, bildlöst och lagom tråkigt inlägg, beklagar :D)


Kommentarer
Postat av: Ida G

hyperaktiv - de e jag de! ;))

2011-05-06 @ 21:59:21
URL: http://iidauws.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0