Skitkul att kludda lite på ett papper^^

Onsdag 4 maj
Vaknade redan halvåtta i tron om att det var dags att stiga upp utan att kolla på klockan. Hoppade i duschen men när jag kom ut insåg jag att jag hade minst en och en halv timme kvar innan jag skulle behövt stiga upp så då stack jag och sova en stund till :) Sen var jag nära att försöva mej nästan men tur så gjorde jag inte det.
Stack till skolan och åt. Sen modersmål där vi snackade om dialekter, riktigt intressant faktist. Kom att tänka på hur sjukt dåligt svenska jag snackar med måste tro att jag skriver när jag skriver finlandssvenskt slang eftersom vi ju ofta lämnar bort massa bokstäver :D
Så matematik.. Förhör. Gick väl sådär, inte jättebra men helt okej. Sist två timmar biologi.
Efter skolan gick vi en sväng på stan och åkte sen med till Sara :) Vi gjorde inte så mycket speciellt, ritade lite och snackade :D
Ritade en urgullig sköldpadda men den skulle en liten flicka måla så den är no more... :P
Men kluddade jag ner detta. Inte snyggt men lite kul :D (lampan som gör det "bukligt" sorry^^)


Försökte först göra en vinge men det blev inte det så gjorde det till nån skitfin frisyr istället ;) Haha!


Gjorde ögat som ett draköga men kunde inte rita en drake så puff så blev det en katt^^
Haha bra på att rita är ja väl inte men skitskoj är det :)

Så var vi påväg ut och cykla när vädret förbättrades lite mot kvällen men det blev inget eftersom mamma erbjöd sig att hämta mej så stack hem.
Så satt jag då och försökte få in texterna till Modersmålets sång och Den blomstertid nu kommer i skallen... det gick inge bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0