Jobbigt, jobbigt :D

Kom tillbaka för ungefär en timme sen. Var nära att ge upp efter den första tredjdelen av länken ungefär. Jo jag vet att första biten alltid är jobbigast men nu var det helt sjukt. Kändes som jag hade stign i hela kroppen, skitont i halsen och ont i huvet! Det lättade som tur var fort sen så behövde inte vända :D (Vek av på en skogsstig för att ta några löjligt korta stegringslopp och höga knän... men efter det var det skitjobbigt att börja jogga i normal tackt igen) Slutrkan var skönast. Sista biten är alltid bäst, när man ser slutmålet är det liksom så mycket enklare att springa, nästan som att flyga fram :D Men gick betydligt tyngre än för en vecka sen, får skärpa till mej och sluta upp med onödiga pauser, en-två dagar är ju okej men en vecka? Lyckad träning det då -.-
Men jo, jag har lovat mig själv att bättra mej och hoppas nu bara på att kunna hålla mitt löfte :D
Nu ska jag städa lite sen hoppa i duschen och så blir det mysa framför tv:n (och förmodligen datorn också) tills jag ska sova^^

2212219500_f93f6fbd7a_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0