Solstrålarna träffar asiktet och värmer hela kroppen<3

Fredag 6 maj
Vilken jävla underbar dag, är på toppenhumör och allt är bara så himla bäst :D Solen skiner så det är varmt och skönt, det är fredag och sommaren närmar sej, världen är fylld med fina människor och inget kan få mej på dåligt humör :D
Dessutom fick jag äntligen besked om sommarjobb och i juli ska jag få... Före det ville de inte ha mej -.- Fuck that! man vill ju jobba i juni och ha ledit sen i slutet när det är som varmast :) Men vem vet, kanske jag har världens tur med mej så nån "hoppar av" och jag behövs eller så om jag får på något annat ställe. Inte vidare troligt med tanke på att det just är sommar men under kan ju ske^^

Dagen började med att jag steg upp... itid idag till och med :D för att duscha och sen sticka iväg till skolan för att ha modersmål. Efter maten biologi och sist matematik. När jag slutat kom Nette till skolan och så gick vi och lade oss på ängen utanför. Så himla skönt med solen gassandes att bara ligga och snacka om allt och inget. Låg där i minst en timme innan vi masade oss in till stan. Köpte en dricka, gick en sväng runt, in till bibban bland annat :D och så satt vi oss på masas trappa men blev bortkörda av väktarna :P Så gick några meter längre bort... nämligen och satte oss på gräset utanför unccan :)
Så ville de andra (Nette och hennes granne som också kom och sitta med oss) hem, tråkmånsar :P Så jag blev hämtad och kom hem.
Nu har jag nördat här och känner mej som värsta soffpotatise, har nämligen inte varit ute och sprungit på skitlänge, däremot gluffsat massa skit så ska nog strax dra mej ut på en runda :)

Lackade nyss naglarna, snyggt blev det inte och inte alls särskillt rakt me vad gör väl det :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis, vad kul! <3

2011-05-06 @ 18:46:34
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Sara

Nånej, hihi :D

2011-05-06 @ 20:31:16
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0