Försök till att sy

Måndag 9 maj
Modersmål två timmar, geografi och två timmar biologi. Skulle egentligen haft en timme matematik sen också men läraren var inte i skolan så vi slapp :D Låg istället i gräset utanför skolan med Cassu.
Så stack vi vidare in till stan men dimpte ner på gräset utanför unccan där istället. Sara och Katten kom dit så där satt vi och mummsa glass allihop :) Sara stack och vi gick till brankis en sväng men jag stack hem rätt fort sen. Eller till lägenheten där jag sydde om ett par toppar men det gick inge vidare, sömmen blev konstig för var tvungen att försöka sy längs med den gammla sömen men eftersom det var triko var det svårt att styra. Det går fort att fixa tror jag men hann inte med det igår innan vi kom hem. Här kollade jag på tv, nördade och massa sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0