Chill dag hos Sara.

Lördag 5 november
Sara vaknade innan mej och sen när jag äntligen orkade släpa mej ur sängen fick jag morgonmål och vi påbörjade en otroligt slö dag. Har ätit godheter som glass, kaka, mandarin, godis och annat och så har vi kollat på filmen Dishdogz och en svensk film, Kärlek 3000. Båda helt okej filmer.
Mamma hämtade mej 6-7 tiden och nu har jag renssat datorn på lite dåliga gammla bilder. Började från det att jag fick systemkameran och fy fan vad dåliga foton jag tog då. Men man lär väl sej varje dag så det kommer jag kanske snart att tycka om de jag just tagit också. Har mängder kvar som måste redas upp men får fortsätta en annan dag. Nu ska jag krypa under täcket i varje fall.
Dröm söta drömmar<3

Sötis<3 (gammal bild).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0