Får inte trådlöst nätverk att fungera.

Fredag 18 november
Lektionerna efter håltimmen bestod av samhällslära, finska och sist två timmar filosofi. Kom hem en stund men han inte vara här länge innan mamma ringde och skulle ha mig med till Tekniset och köpa en WeBee(?). Det fungerar som så att man har en mokkula (usb-modem) och lägger in den i den här grejen och så ska den sända ut trådlöst nätverk. Efter mycket problem fick vi det fixat och kom hem, men fick det inte att fungera och har fortfarande inte fått.
Stack ut och jogga istället. Det är så skönt för man känner verkligen att man orkar bättre för varje gång. Speciellt såhär i början är förändringen stor.
Sen kollade jag det sista av serien Flight 29 Down som jag inte sett och sen filmen som är avslutningen på den. Jag tycker det var riktigt bra förutom att man aldrig fick se hur det sen var för dem att komma hem igen.
Borde pluggat samhällslära men det har jag inte gjort alls... Får försöka koncentrera men mer på pluggande imorgon eftersom vi på fredagen ska iväg och fira bästaste kusin :)
Nu blir det att sova. Dröm söta drömmar<3

Vissa dagar är himlen så vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0