Helt slutkörd.

Fredag 25 november.
Så har det varit dött här igen då. Men har inte haft något att skriva. Bara läst på prov och suttit framför tv:n ungefär. Onsdagen var det cirkelträning också så det var rolig omväxling. Igår läste jag alldeles för lite på engelskaprovet så det gick inte jättebra imorse men endå bättre än vad jag förväntat mej. Nu får vi bara vänta och se vad vitsordet blir. Engelska brukar betyda runt en sexa så det är dit jag siktar denna gång också. Språk är verkligen inte min starka sida och på tisdagen blir det sista provet. Finskaprov. Det känns lönlöst att ens försöka men jag ska försöka jobba upp motivationen, ta mig i kragen och plugga så kanske, kanske, kanske jag klarar det.
Har hängt med Ela nu hela dagen. Julgatans öppning, häng på stan, babbla och sånt vanligt.
Nu snackar jag med Jenny men funderar på att krypa under täcket. Vill egentligen kolla någon film men mina ögon far fast. Är helt slutkörd efter alla prov.
Dröm söta drömmar<3

Ni ska få två supersöta bilder på mina två supersöta kusiner också.

(Tagna på lördagen.)


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice! :)

2011-11-26 @ 22:45:00
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0