Kortare dag.

Onsdag 9 november
Dagen började som en helt vanlig skoldag. Två filosofitimmer och en psykologi. Efter det en håltimme på vilken jag satt och ritade och så när finskan skulle börja fick vi veta att vi bara hade en timme. Elever från ett gymnasium i helsingfors var och hälsade på så vi hade lite muntliga uppgifter med dem och håltimmen som vi fått spenderade jag igen i konstsalen. Före timmen började stack jag med Sara snabbt ett varv till butiken så vi inte skulle behöva sitta hungriga men när vi kommer in i klassrummet och lektionen börjar säger läraren att det inte blir något eftersom folk var borta. Alla sitter bara och ser på honom utan att vara säkra på om vi får gå eller inte. Gå fick vi. Så tre av sju lektioner blev inställda idag. Skönt med lite kortare dag i och för sej.
Så kom Sara med hit och hjälpte mig lite med fotoarbetet så nu ska jag bara skriva lite om det och förberäda en kort muntlig presentation. Så babblade vi, kollade massa fina bilder och annat skoj.
Hon stack hem och jag åt något äckligt... tror det skulle föreställa morotssoppa. Nu ska jag iväg på cirkelträning. Vi hörs senare.

Ska träffa Ela också<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0