Allt för att slippa.

Tisdag 1 november
Till skolan tio för filosofi, psykologi, håltimme och engelska. Efter det hem och har i princip gjort allt man kan tänka sej för att ha anlädning att skjuta upp skolarbete och städande så skolarbetena blev jag först alldeles nyss klar med. Ett arbete i sahällsläran som blev alldeles för kort och ett arbete i psykologin som blev alldeles för långt...
Har varje fall snaskat i mej morötter, läst massa bloggar, kännt ett enormt sug efter glass men inte enormt nog för att sticka till butken eller pappa (harnämligen lite kvar i hans frys), kollat filmen Kronjuvelerna och funderat på ett till arbete inom psykologin som jag inte har någon som helst aning om hur ska gå till men får lösa det på något vis och lite annat sånt.
Filmen var förvånansvärt bra och dessutom är en av skarsgårdsbröderna med, nämligen Bill. Och Björn Gustafsson,  han är helt enkelt bara för söt :) Ennu ett plus för att man fick se Timbaktu, älskar hans röst och accent.
Nu ska jag tvätta tänderna och krypa under täcket och imorgon åker jag med skoltidningen till Helsingfors. Kommer säkert bli rätt kul. Dröm söta drömmar<3

http://2.bp.blogspot.com/-XykwFsOKEGE/ThQZO9JUGuI/AAAAAAAAAMA/_QMlUtqsTNo/s1600/kronjuvelerna.png

http://chic.se/files/2011/05/kronjuvelerna-alicia-bjorn-430x286.png

Planer:
Imorgon Helsingfors, torsdagen träffa Nette och så på lördagen till Sara övernatt. Så ser planerna ut för veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0