I’ll be here, by your side.

Träffade Nette. Vi gick omkring lite men landade sen i Masa på bänken där och snackade om allt mellan himmel och jord. Så säger Nette plötsligt "Undrar om Tony ennu e i stan" och några minuter senare kommer han gående. När man talar om trollen... Hängde med honom lite innan jag följde Nette hem. Blev motion för dagen eftersom jag tänkt ta en joggingtur tidigare men ångrade mej och lade mej och sova istället så det passade ju fint. Och att sen gå hem i mörkret med musiken dunkandes i öronen var så skönt. Man känner sej så fri helt enkelt.
Kom hem och snackade med  Nette på skype och lite andra på msn. Jenny ringde plötsligt och sa att hon stod nere på gården så gick ner och snackade med henne en stund. Riktitgt roligt speciellt med tanke på att det är länge sen vi verkligen snackade på riktit. Hon gick hem och jag fortsatte snacka med Nette.
Senare har jag mest snackat med en massa folk. Fan vad livet inte vill sammarbeta med vissa. Så många som mår dåligt, man vill hjälpa men vet inte hur. Ni ska veta att ja bryr mej i varje fall!<3
Nu ska jag sova och imorgon blir det skoldag som avslutas med teater och sen fest på kvällen. Kommer bli sjukt roligt! :)

I’ll be here, by your side
No more fears, no more crying
But if you walk away
I know I’ll fade
Cause there is nobody else

It’s gotta be youu

Only you
It’s gotta be youu
Only you

Nette tipsade om denna. Har gått på repeat hela kvällen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0