Att resa runt med en cirkus.

Lördag 12 november
Sjukt slö dag. Gjorde så gott som ingenting. Kollade lite Flight 29 Down och även filmen Water for Elephants. Hade höga förväntlingar på filmen och den levde riktit bra upp till dem. Älskar tanken att få resa runt med en cirkus. Som en stor familj och massa djur dessutom. Och att de sen med alla erfarenheter skaffade sej ett nytt, mera "normalt" liv efter det.
Så kom jag på att jag borde baka inför farsdagen men sköt upp det och gjorde bara snabbt chokladbollar. Det var ungefär allt. Annars kollade jag bara på massa random som kom på MTV.
Blev bjuden på fest till Ekenäs också av sötaste kusin men han ringde liksom fem över sju och sa att jag sku komma med tåget som far tio över. Självklart att jag hinner det då... Nej men får sticka med någon annan gång :)

http://2.bp.blogspot.com/-6Zz-3BKOr0s/Tcg8JfvzrHI/AAAAAAAAC38/aZmRr4hqIUk/s640/water-for-elephants-movie-poster_143097117.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0