Teater och fest.

Fredag 11 november
11.11.11 idag då. Efter två timmar engelska hade jag en håltimme. Ritade klart teckningen och tror jag har kursen färdig nu också. Efter maten en timme samhällslära och på finskan fick vi gå och se en teater "svårast är det med dom värdelösa". Lite konstig men helt okej. Lätt bättre än finska i varje fall. Filosofiläraren var inte i skolan så vi fick göra ett litet grupparbete och sen gå hem så vi slutade typ en timme tidigare.
Sara följde med en stund innan hon skulle på träning. Jag fixade lite här hemma och gjorde mej klar och så ungefär halv åtta åkte vi till Sara. Var där en liten stund innan vi åkte iväg till Tenala på tackfesten nybörjarna i vår skola ordnade. Det var tyvärr inte jättemycket folk men feelisen var endå bra den senare hälften och självklart som bäst precis före det var slut. Hemma runt två-tiden. När han stod där inne med feelisen på topp kände jag inte mig sömnig men såfort jag kom hem var jag sjukt trött och somnade nästan direkt.
http://blauefrau.com/wp-content/uploads/2011/05/poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0