Ångrade mej inte i dörröppningen.

Måndag 14 november
Drog mej upp i god tid imorse. Hade två timmar samhällslära och jag förstår inte hur jag ska plara provet nästa vecka. Så en timme finska. Gick bara igenom läxan ungefär. Så gick jag och fixade lite på teckaarbetetn och det ska bara limmas nu så är det färdigt sen. Studentskrivningsinfo kort där emellan men fortsatte sen rita så nu har jag mer timmar än jag behöver :)
Sara skulle på träning till sportplan efteråt så följde henne så kom jag hem och bytte om till springkläder och denna gång orkade jag mej faktist ut istället för att som sist ångre mej i dörröppningen.
Sprang en halvtimme men redan efter tio minuter tog batteriet i mp3:an slut. Det kändes surt kan jag säga...
Kom hem och fick brottom att sticka till butiken med Nette innan jag sen kom hem och städade och sen äntligen i duschen. Skönt!
Så snackade jag på skype och funderar på att göra en ny blogg... Denna är så gammal och jag skriver mycket mer detaljerat än jag skulle vilja. I så fall skulle jag behålla den här men i den andra skriva kortare och mer fokusera på enskilda saker istället för att ta lite av allt som här. Får se hur det blir.
Nu babblar jag lite själdiciplin och annat intressant med Robin men ska precis plugga lite engelskaord några minuter och sen sova gott och länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0