Morgon utan stress.

Tisdag 15 novenber
De bankade och höll på någonstans i huset så vaknade tidigt. Men skönt att ta det lugnt på morgonen ibland också. Började tio. En timme filosofi med en vikarie. Vet inte om det var för att jag sovit ordentligt för en gångs skull eller om var hans sätt att undervisa men jag hade verkligen motivation och ork att lyssna ordentligt.
På psykologin lyssnade vi på presentationer. En berättade hur man får en relation till en häst och även fasten jag aldrig varit särskillt intresserad av hästar var det endå riktit intressant.
På håltimmen limmade vi ihop och lämnade in tecka arbetet så nu ska jag börja med en ny kurs. Cyklade till butiken med Sara en snabb sväng innan hon stack hem. Kom då tillbaka till skolan. Hade två timmar engelska och kom hem.
Hade motivation till att sticka och springa men nu är det mörkt så tror inte det blir något med det.

Hittade den här när jag surfade runt på lite bloggar. Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0