Delena?

Onsdag 16 november
Vissa morgnar känns dett verkligen bara som att man inte orkar stiga upp och idag var en sådan. Klarade endå till sist att dra mej upp och iväg till skolan. Hade två timmar filosofi där vi bara diskuterade så det var skön start på morgonen. Så ska kurtorn i skolan ha samtal med alla i gymnasiet och 9.45 idag var det min tur. Hon snackade om studieteknik och sådant och jag vet att jag pluggar för lite men det bara är så. Borde väl försöka ändra på det men det blir liksom aldrig av.
Eftermaten hade vi studiehandledning. Snackade om nästa period och lite sånt. Måste komma ihåg att anmäla mej till studieskrivningarna!
Två timmar finska då vi repeterade till provet. Samhällslära hade vi bara en timme. Det känns som at vi aldrig har det eftersom en massa timmar ställs in hela tiden. Och provet ser jag verkligen inte fram emot. Det är en massa att läsa.
Gick runt på stan med Sara. Köpte choklad och träffade på Api så snackade lite med henne och så kom vi hem hit.
Sara stack och jag fick veta att Nette inte hade tid att ses idag så kollade senaste avsnittet av Vampire Diaries. Sjukt bra och längtar så efter nästa avsnitt.
Tumblr_luhknpkh0e1r3pcs4o1_500_largeTumblr_lujx9vihge1qi94zeo1_500_large
Elena + Damon = Sant snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0