Fantastiska framträdanden.

Torsdag 17 november
En timme psykologi klockan åtta var den enda riktiga lektionen idag. Efter det var Kaj Kunnas på besök så några intervjuade honom lite. Det hela skedde till störst del på finska och jag är otroligt överraskad över att jag förstod så gott som allt han sa. Så berättade han om lite roliga incidenter han varit med om. Det var riktigt intressant att lyssna på.
Så hade vi ingen finskatimme så jag skulle gå och prata med studiehandledaren. Väntade först i en halvtimme ungefär och inte längre och sen fick jag studentskrivningsanmälan utprintad men den skulle hon ennu godkänna den samt att jag skulle snacka om lite andra saker så var tvungen att vänta minst en kvart till. Så efter allt väntas fick jag äntligen snackat med henne och stack till stan med Nette. Vi kom hit sen och jag fixade läxor medan hon ritade.
När jag var klar gick vi in till stan igen en stund innan Nette gick hem en sväng för att förberäda sig för Karis Music Show som var ikväll. Hon kom hit och vi mötte upp Sara, Eve m.fl i skolan. Shown var värd att se och innehöll många fantastiska framträdanden. Många som överraskade och andra som var lika bra som alltid förut. Tonja, Apis kaveri, "buksjöng" och det lät för gulligt. Det att hon inte kunde hålla sej för skratt gjorde det hela ennu bättre. Oscar sjöng som vanligt helt rysligt bra och gymnasietjejernas dansuppvisning ägde :D
Nu när jag kom hem gjorde jag en finskaläxa som jag nästan förstod lite av (!!) och skrev en engelskauppsats. Ska sluta skriva nu och gå och tvätta ansiktet och tänderna för jag är trött och vill sova NU. Dröm söta drömmar<3

Teckningen Nette ritade. Dock inte färdig tror jag. Därav det förra inlägget också :D Sjukt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0