Bio!

Det har varit dött här nu några dagar så förlåt för det men har inte orkat och hunnit. På lördagen var det nog bara för att jag inte orkade för tid hade jag. Det enda jag gjorde var att jogga en liten stund men mitt knä har något fel just nu så det blev inte långt. Annars satt jag bara och såg på massa onödigt på tv:n typ. Läste även några sidor samhällslära inför måndagens prov.
Söndagen gick sen åt till att hetsläsa allt det övriga till provet. Började läsa när jag vaknade och förutom några korta pauser och sen typ tre timmars uppehåll då vi åkte och firade Robin pluggade jag. Fick nästan allt läst så jag bara hade några sidor i häftet kvar vilka jag läste imorse... Fin studieteknik men tror det gick helt okej endå.
Så till skolan och skriva provet. Åtminstone två av tre frågor gick någorlunda bra. Den sista blev en hel del bullshit men hoppas det duger. En timme finska där vi inte övade på det jag har enorma problem med utan det jag nästan lyckats lära mej... Ironiskt. Träffade Nette och sen Tony. Han var elak som vanligt och stack sen hem och spela. Nörd...
Vi gick omkring på stan med Eve, Ela, Api och Ellen. Manda kom också lite senare. Så gick jag och Eve hem hit tills Breaking Dawn Part 1 började klockan sju. Sjukt sevärd film! Edward var som vanligt himla dramatiska men det gjorde inget. Riktit bra.
Nu är jag sjukt sömnig och ska ta mej under täcket. Tillräkligt med sömn för en gångs skull skulle ju inte sitta helt fel^^
Dröm söta drömmar<3
http://www.filmparadiset.se/wp-content/gallery/posters/the-twilight-saga-breaking-dawn-part-1-poster.jpg

Kommentarer
Postat av: Cassu

jepp, o den e billi me för oss fattiga studerande ;) haha :D o de e väl läder där upptill?

2011-11-25 @ 22:06:07
URL: http://cassuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0