Oregano och paprika i omelett - fiasko.

Onsdag 30 november
Första dagen på ny period. Skulle lägga till en kurs för denna period men studiehandlädaren var upptagen så jag kom hem. Det var ett misstag efter som matematiken gick då, alltså den jag skulle lägga till så nu missade jag två timmar. Men det fick jag veta först nu ikväll. Kursen går nämligen inte de tider i läseordningen jag trodde så det visade sej att jag kommer börja först elva på tisdagar denna period och så tio på osndagar så det kändes ju bra.
Hemma kollade jag Yogi Bear. Rolig och söt film.
Halv sex iväg på cirkelträning. Gick bättre än förra gången och kändes som vanligt riktit skönt efteråt. Kom hem, hoppade i duschen och gjorde en äcklig omelett. Oregano och paprika är ingen hit tillsammans. Smakade snusk. Här kom mina dåliga matkunskaper fram igen. Men kom över det misslyckandet och snackat fina minnen med Ela istället<3 :D
Så har jag fått artikel och bilder till skoltidningen skickade också så lite skolarbete har jag fått gjort.
Bestämde mej för att kolla filmen Fighter men kom fram till att det får bli en annan dag. Skulle sitta uppe så sent annars och det skulle jag ångra imorgonbitti.
Dröm söta drömmar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0