Halloweenpartyt som mer blev en filmkväll.

Fredag 4 novermber
Började dagen med engelska. Efter det hade jag en håltimme på vilken jag skyndade hem för att duscha eftersom jag inte orkat på morgonen. Sen tillbaka till skolan för en timme samhällslära. En helt onödig lektion, det enda vi gjorde var att lämna in arbeten men mestadels av tiden satt vi bara och väntade på att läraren skulle kollat igenom sina papper klart så vi skulle börja men vi började aldrig för sen tog timmen slut, haha.
Slutade och kom hem, en timme senare slutade Robin så då ringde han. Han ville ha mej och fota när han sysslade med planking. Sjukt underligt tidsfördriv utan någon särskillt mening kan jag tycka men jag stack endå. Och vi hade roligt med massa prat och skvaller. Vi gick till ABC och tog på vägen en massa roliga och korkade bilder. Folk kollade lite underligt på oss...
Hemma hos honom tog han bilderna och gjorde nån film med dem och så kom Api och några av hennes vänner hem. Lyssnade en stund på dem innan jag stack hem för att byta om och sminka mej för att sticka till Sara på Halloween-Party som inte blev mycket till Party eftersom de tre andra som var bjudna inte slapp dit så det blev mer en filmkväll med Sara och mej men kul hade vi det för det.
Skrattade åt en massa, skvallrade, åt en massa gott (bland annat en fin kaka Sara gjort med lakritssnören som spindelnät) snackde med olika dialekter, dansade som idioter och annat skoj.
Kollade sen också på skräckfilm som jag inte minns vad hette. Usch jag hatar skräckfilmer...
Sen kollade i Hotels For Dogs. Skitbra!

Hahaha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0