Äpple-kanel müsli.

Måndag 7 november
Fixade finska läxan innan jag gick till skolan. Var och äta med Ela innan samhällsläran började. Satt där i två timmar och bara väntade på att tiden skulle gå, lärarn babblar på och tappar all koncentration titt som tätt...
På lektionen fick vi bara igenom läxan. Kan inte! Så stack jag och teckade två timmar. Hade krångel med både datorn och printern men efter att äntligen fått utprintad den bild jag behövde började jag rita av den. Äpple-kanel müsli med mjölk. Sista halvtimmen jag satt där kurrade min mage konstant så såfort jag kom hem tog jag åt mej lite Gott!
Hade ett samtal med Sara och så kollade jag Linas Kvällsbok. Helt okej film. Annars har jag surfat runt en massa, myst med tända ljus och nyss gjorde jag läxor men det blir sovdags nu.
Dröm söta drömmar<3
http://www.freewebs.com/furulidposten/7135470_3.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0