Påbörjat fotoarbete i psykologin.

Tisdag 8 november
När jag vaknade var jag helt död, otroligt trött. Tog mej till skolan för en timme filosofi följt av två timmar psykologi. Gjorde ett IQ-test bland annat. Hade nog ganska mycket rätt men vi fick inget resultat. Så en håltimme, söta Sara som slutade då kom med mej till konstsalen en timme för att rita. Håller på med två arbeten nu och är rädd att de inte hinner bli klara innan mina timmar är slut men då får de bli ofärdiga då. Sista timmarna engelska. När jag äntligen slapp hem skulle mamma ha med mig till Säästö Pörssi så vi åkte dit. Köpte muminmuggar och nudlar som jag kokade såfort vi kom hem. Så gott!
Så har jag fixat på mitt psykologiarbete om kreativ fotografering typ. Bilderna blev inte ennu heller så bra så får försöka mer imorgon. Riktigt roligt faktist att hålla på och klura ut hur man ska ta bilderna för att få dem som bäst.
Så hoppade jag in i duschen och har lagt ansiktsmask och lite sånt också. Sånt är himmla skönt ibland. Nyss gjorde jag finskaläxan och ska snart krypa upp under täcket.
Imorgon blir det cirkelträning och träffa Ela efteråt och så ska jag hinna med psykologiarbetet klart också... Två till tre sidigt arbete. Stress.
Behöver verkligen sömn nu för att orka.

Foto från när Api och Tonja lekte med min kamera. Söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0