Det blir Sverigevistelse under höstlovet.

I Sverige blir det bland annat:
-Umgås med moster.
-Shopping i Ullared (Ge-Kås).
-En del promenader brukar det bli av..
-Massor av Ritas goda mat.
-Förhoppningsvis en massa fotografering.
-Självklart en massa kollas på alla svenska snyggingar.
-Hundvaktas.

Kommer bli riktit roligt. Men vi hörs på måndagen. För imorgon blir det stress och på söndagen orkar jag förmodligen ingenting.
Imorgon är då sista skoldagen innan höstlovet. Består av tre lektioner och sen två filmer. Slutar föörhoppningsvis lite före tre och lite före fyra bär det av mot flygplatsen. Före det ska jag försöka hinna duscha men det kommer jag förmodligen inte hinna med.
Ha ett trevligt höstlov allihop och njut av ledigheten och sovmorgnarna!<3


Arbetet jag gjort i konsten. Det första klara för denna kurs. (Orkade inte leta fram en bild som passade ihop med texten så det fick bli denna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0