Grattis Eve!<3

Måndag 10 oktober
När jag vaknade hoppade jag i duschen. Så skönt med lång varm dusch. Så till skolan till elva. Samhällslära två timmar och en timme finska. Rätt enkel gramatik nu till först tack och lov men usch, jag kommer aldrig lyckas lära mej det där språket känns det som...
Satt i konstsalen två timmar och började med en ny teckning. Blev till och med nästan färdig med den. Så gick jag med Sara en sväng till butiken. Sen kom hon till mej en liten stund innan hennes träning började.
Jag borde ju ha städat och massa sen men som vanligt blev det inte mycket av mina planer. True Blood var mer intressant och så gjorde jag läxor. Har jobbiga ämnen den här perioden. Psykologi är intressant men sen förutom det har jag samhällslära, filosofi, engelska och finska. Spåken tycker jag också är intressanta men när jag inte kan lära mej dem känns det bara hopplöst och meningslöst.
Märkte också tidigare att en vän jag inte haft så mycket kontakt med den senaste tiden inte har kvar sin facebook så nu kommer kontakten bli ennu mer begränsad :/ Fan vad jag orkar klaga idag. Men när allting bråkar med mej juh :P
Dröm söta drömmar för nu ska jag sova<3

PS. Stort grattis till Eve!<333

Sötis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0