Jakten på tröjan.

Har sökt en tröja nu under hela resan men har inte hittat någon... Endera är de alldeles för dyra eller så sitter de som en säck eller ser allmänt dum ut.
I ullared hittade jag en fin "pippitröja" som var vit med röda ränder. Men den var på herravdelningen och den fanns inte i S så såg ju ut som en stor säck. Albatross hade en lika fast med både blå och röda ränder, den kollade jag inte ens närmre på för antog att den var dyr (kollade upp det senare och såg att den inte var så farlit fyr endå...). Liknande jag såg var tighta som fan runt halsen eller sjukt tunna.
Så gick vi till Cubus. Såg en stickad tröja och föll för den totalt. Tills jag provade den. Fin var den men jag skulle inte ha använt den sen endå eftersom den var allt för lång så blev inget med den heller. Åhh, jag blir tokig. Jakten fortsätter med andra ord.
http://3.bp.blogspot.com/_MkHyuB3qIf8/THQbRBe4LMI/AAAAAAAAAoE/r-KKUZ57KzE/s1600/1196866.jpg
Den ser så himla mysig ut^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0