Lyckade och mindre lyckade Idol auditioner.

Underhöll mej med lite gammla Idol auditioner när jag packade. Hittade några intressanta. Detta är två killar som inte verkade kunna leverera mycket så mina förväntningar va låga men de överraskade verkligen.


Så nervös så det inte var klokt men när han väl öppnade munnen och började sjunga så lät det riktit bra.


Tre år senare hade han utvecklats en hel del.


Innan han började trodde jag bara han skulle börja bröla något skit men så började han sjuna helt orotligt bra och älskar hur juryn ger biljetten å han går iväg fortfarande sjungandes^^

Nu ska jag krypa under täcket så jag orkar imorgon. Dröm söta drömmar och så hörs vi om några dagar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0