Saknade vän.

Måndag 24 oktober
Skola. Två timmar samhällslära, tråk men fick veta att vi skulle få vara lediga de kommande fyra lektionerna dock göra ett arbete men de verkade inte så jobbit. Finska. Svårt är det så borde verkligen sattsa mer på läxor... fick de i varje fall rätt tillslut de jag skulle säga högt med lite hjälp.
Två timmar tecka utan Sara. Hade tänkt börja med ett pararbete med henne men det blev det ju inget av då så jag började på ny uppgift (eller hade planerat lite men det prektiska börja nu). Vi ska bygg något litet, valde att bygga ett utedass x) Ut bara och plocka kvistar och annat för att fixa väggar av. Kände mej smått korkad när jag gick där och plockade kvistar från marken i och för sej.
Fick grunden till väggarna klara och en nästan färdigt beklädd av kvistar. Och en kvisthög fixad på "underplattan" på vilken utedasset ska stå när det är klart. Har tio timmar kvar på denna kurs. Sen ennu två kurser. Fotograferngskursen borde jag verkligen ta itu med nu snart också och så sparar jag tygtrycken tills att denna kurs är klar.
Hem och kolla filmen The Matrix. Skitbra enligt mej, hade hört minst fyra personer från kursen säga att den var otroligt tråkig så mina förväntningar var inte de bästa men jag älskade den. Asså vi skulle se den som läxa i filosofin och sen jämföra fenomenet där men en teori vi läste om lektionen före.
Snackade med Bello och kom fram till att jag inte sett henne på ett och ett halvt år... Det är lång tid men direkt efter att vi gick ur grundskolan åkte hon till Ungern var hennes pappa bor och har inte varit hem sen dess så vi har liksom inte haft möjlighet att träffas. Saknar henne :(<3
Fixade lite läxor innan det blev att sova.
http://2.bp.blogspot.com/-Na26sa1RJM8/TYu_w6R199I/AAAAAAAAAaE/4mc7VnepjLI/s1600/The_Matrix_film_poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0