Blodsugare.

Onsdag 5 oktober
Stack till skolan och skrev modersmålsprov, gick helt bra nog. Så en timme ledigt innan vi fick ut arbetena i religion. Fick 8:a i den kursen. Helt nöjd. Själv arbetet gick bra men det var det att jag inte sa lika mycket under lektionerna som drog ner på det. Jag vet ju vad jag tycker liksom men hittar aldrig på något vettigt argument så då tycker jag det är bättre att vara tyst. Men är endå sur för nu behövde man 12 av 18 poäng för att vara godkännd men om vi skulle skrivit prov skulle man varit godkännd bara man hade haft 6 poäng av 18 så skalan var mycket strängare.
Hem en stund. Försökte föra en diskusion men togs inte på allvar så det sket sej. Jävlar vad mogna vissa är x)
Gick till butiken och köpte bröd, cola och fil, fin inköpslista. Hem igen. Kvällen bestod sen av True Blood, matematikprovsläsande och snackande med söta vänner.

Vampire! (Snabbt redigeringsförsök på hämsk bild med dålig kvalitet...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Väldigt gullig bild! :)



(råkade först skriva mullig i misstag, AHHA!)



Pos<3

2011-10-06 @ 13:12:20
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Cassu

jepp, tyvärr gjord de tydligen :/

2011-10-06 @ 13:53:46
URL: http://cassuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0