ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Den är som om en del vänner ibland försöker dra ner en och försöker såra. Förstår värkligen inte meningen med det. Så onödigt. Och nej det känns inte kul det kan jag inte säga men men ska inte ta åt sej. Den går över rätt fort endå så :) Tilliten och respekten tar stryk men det får man leva med.
Riktiga vänner är en bristvara men lycklitvis har jag vänner jag alltid kan lita på i alla lägen, de finns tre stycker som aldrig skulle svika, aldrig med avsikt såra och de finns alltid här för mej (de vet också om att jag alltid finns här för dem hoppas jag). Det är jag otroligt tacksam för<3



Kommentarer
Postat av: Jenny

e jag till mening där ?:)<3

2011-10-03 @ 15:12:17
URL: http://egnaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0