Sista episoden av True Blood.

Måndag 17 oktober
Till skolan till halv elva. Satt med Ela, Jenny och Robin och åt och babblade. Sen två timmar samhällslära med någon vikarie eftersom läraren är borta. Gick fort dedär timmarna, mycket fortare än vad samhällsläratimmarna brukar gå. Så en finskatimme. Blä, nu börjar det gå åt skogen. Tar sjukt länge innan jag lyckas lista ut vad det ska vara och så kan jag inga ords grundformer heller så det gör det ennu svårare.
Så till konstsalen två timmar. Ritade klart en teckning som skulle föreställa vatten och en bergsvägg/sluttning men det blev bara väldigt underligt... Haha, man ser nog knappt vad den föreställer.
Kom hem. Redde upp lite, dammsugade, kollade sista av True Blood nu äntligen (som slutade lika konstigt som de föregående säsongerna men det finns inge mer att se så jag kommer inte få veta vad som händer) och åt glass. (Alexander Skarsgård är för övrigt helt underbar som vampyr, speciellt när han är helt förvirrad och inte vet något<3)
När mamma slutade kom hon efter mej och nyss var jag i duschen. Fixade just en läxa och så blir det att sova alldeles strax.

Har vi inte fina glas? Det tycker jag i varje fall. Har med Mimmi också. Älskar dem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0