Sverigeresan dag 4.

Lördag 22 oktober
Vaknade inte lika tidigt som de senaste dagarna. Efter en lugn morgon med god frukost, hönekakor, apesinjuice, grapeklyftor och andra godheter, gjorde jag mej i ordning och vi åkte till Frölundatorg. Ett shoppingcenter där. Hittade en basic topp i New Yorker, svarta byxor i Vero Moda och inget mer tror jag. Lite andra butiker men hittade inget där heller förutom ett par solglasögon som jag fick för ynka 10 kr så var ju bara tvungen. Inga skitsnygga men lite roliga bara. Så ville de andra på loppis så åkte dit. Köpte några filmer.
När vi kommit hem åt vi gudomligt god mat. Bulgur och rågspagetti med thai-inspirerad kyckliggryta med bambuskott. Sjukt gott!<3
Lite senare blev det en skogs- och strandpromenad. Det är helt underbart där på sommaren. Massa små stränder och fina gläntor i skogen :)
På kvällen klippte Rita mej så nu känns mitt hå inte lika tunt och äckligt mera. Hon klippte faktist rätt mycket. Närapå 10 centimeter skulle jag gissa. Men det behövdes också!
Så kollade vi filmen My Sister's Keeper (Allt för min syster). Riktig gråtfilm.
http://beyondinfinite.blogg.se/images/2011/my-sisters-keeper_152478419.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0