Cirkelträning.

Onsdag 12 oktober
Börja åtta är ingen höjdare precis. Sen två timmar filosofi innan det var dags för skolfotografering. En timme psykologi, det är typ de enda intressanta och inte speciellt svåra jag har denna period. Efter det håltimme på vilken jag lämnade in ett arbete i konstkursen och sen en sväng till stan med Sara. Köpte ett äpple och lite choklad.
På de följande två finskatimmarna började vi med ny teori vilken jag förvånansvärt nog också försto någorlunda... Skulle jag kunna grundforen på alla ord skulle min finska förbättras rejält. Skulle jag kunna ord över huvud taget skulle det redan vara bra...
Sista två timmarna samhällslära. Men vi fick sluta nästan direkt. Fick ett inlämningsarbete som ska lämnas in på fredagen istället.
Hem en sväng innan jag var med pappa och handlade. Massa gott, mumma^^ Sen hem och äta lite, byta om och kolla på tv en stund innan Sara kom här via efter mej.
Träning i skolan. Först en slö joggingrunda. Jag var rädd att jag inte skulle orka med de andra superidrottarna men det var inget problem alls som tur var eftersom de tog de riktigt lugnt de med.
Sen cirkelträning. Där i slutet började mina magmuskler verkligen säga emot. I och för sej var det så med de flesta musklerna... Men så jobbigt var det faktist inte vilket förvånade mej eftersom jag är totalt otränad... Några joggingturer i somrast men det var det inte mycket med. Min ansiktfärg gick dock från normal till kokad kräfta-röd. Inte roligt men jag blir alltid lätt röd så det finns inte mycket att göra åt det.
Dessutom var det hur roligt som helst. Slipper tyvärr inte dit nästa vecka eftersom jag ju sticker till Sverige över höstlovet och vi åker redan på onsdag kväll.
Nu efteråt känns det bara skönt (imorgon kommer det nog kanske inte kännas lika bra). Känner mej utmattad och glad, trött också och borde redna befinna mej under täcket sött sovandes men riktigt snart ska jag göra det. Har läxor jag borde göra men kollar bara igenom dem snabbt nu och så nån rast ennu så får det duga.
Kort dag har jag imorgon också. Åtta till tolv. Rysligt skönt.

Har bildbrist så tog en gammal och redigerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0