Filosofi är bara en massa svammel i mina öron.

Tisdag 11 oktober
Började tio med en timme filosofi. Så mycket svammel. Kanske att det blir intressant när man kommer mer in i det men just nu är allt bara en tråkig smörja. Sen två timmar psykologi. Vi går igenom känslor och dess påverkan. Det är faktist intressant. Håltimme och sist två timmar engelska. Massa ord att plugga. Fy fasen.
Gick hem och packade det sista innan jag stack till pappa. Väl här började jag reda upp alla saker. Inte jättemycket blev gjort men skrivbordet och nästan hela byrån är uppredd nu i varje fall och en full plastpåse har jag fått slängt.
Resten av kvällen bestod av att se på tv typ, och så lite läxor.

Foto från förra vintern. Försöker intala mej själv att snö och vinter är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0